21 Nisan 2016 Perşembe

Hediye Önerisi (Duâ&Sûre Kitabı)

Bugün sizlerle çok yakın bir arkadaşımın Umre ziyaretinde bana hediye etmiş olduğu tatlı bir hediyeyi paylaşmak istiyorum. Kitap yorumları, araştırmalar dışında da sizlere fikir olabilecek faydalı her şeyi paylaşmak istiyorum. Özellikle benim kitaplara ve Kur'ân'lara ayrı bir zaafım olduğu için bu güzel hediyeyi de sizinle kesinlikle paylaşmak istedim!!!

Gelelim tatlı mı tatlı hediyemize...
İlk olarak böyle çok tatlı pembe tafta kumaşıyla bizi karşılıyor...
 
 Daha sonra içinde Duâlar&Sûreler olan "Allah" lafızlı bir kitapla "Vav" harfli pembe kristal bir tesbih çıkıyor...

 
Aşağıdaki resimde ise Kitabın daha yakından resmi mevcut...

 
Tabi ki dışı gibi içi de çok ince düşünülmüş, gerçekten işe yarayan günlük okunabilecek sureler ve duâlar içinde yer almakta... İçini de aşağıya koyacağım iki resimden inceleyebilirsiniz...


Sevgili arkadaşım Betül Baydemir'in bu zarif Umre hediyesi bu şekildeydi. Bu zarif hediyenin hem dışını hem de içeriğini çok beğendim! Seve seve okuyacağıma eminim. Sizlere de bir faydası olur, böyle özel günler için yada sevdiklerinize hem güzel hem de işe yarayan bir hediye etmek isterseniz fikir olması umuduyla paylaşmak istedim. Canım arkadaşım, dostum Betül Baydemir'e buradan tekrar teşekkür ederim bu tatlı hediyesi için!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder