22 Aralık 2016 Perşembe

Abdullah Muhaysinî'nin Türkiye'deki Üniversite Gençlerine Halep Çağrısı

Türkiye’de bulunan Ehli Sünnet gençleri ve bacılarımıza kendi dilleri olan Türkçe ile derim ki Hoş geldin, Nasılsın? Ey Türkiye’nin üniversitelerinde bulunan erkek ve hanım kardeşlerim Allah sizi yaşatsın. İstanbul Üniversitesi öğrencileri, Allah sizleri yaşatsın. Marmara Üniversitesi öğrencileri, Allah sizleri yaşatsın. Erzurum Üniversitesi öğrencileri, Allah sizleri yaşatsın. Ankara Üniversitesi öğrencileri, Allah sizleri yaşatsın. Türkiye’de bulunan tüm üniversitelerinde olan tüm öğrenciler Allah hepinizi yaşatsın.

Buradan cihat toprağı Suriye’den erkek ve hanım tüm öğrenciler sizleri tebrik ediyorum. Ve sizlere diyorum ki: Ey Üniversite öğrencileri, Suriye'deki kardeşlerinizi unutmayınız. Biz Türk’üz Suriye ile alakamız yok demeyiniz, hayır! Ben Suudi Arabistan’dan Mekke’denim. Ancak burada olanlar benim ehlim(ailem)dir. Ben ailemi malımı onlar için bırakıp onları savunmak için buraya geldim. Ey öğrenciler ehliniz için size düşen rol nedir? Bu devrim ve mübarek savaş için ne takdim ettiniz(ne yaptınız)? Ey öğrenciler bugün özellikle sizlere hitap ediyorum. Çünkü bütün ülkelerde fark ihdas etmeye (yenilikler başlatmaya) en yatkın insanlar üniversite öğrencilerdirler. Ey öğrenciler sizler bunu yapabilirsiniz.

 

Ey Türk halkı hatırlayınız ki Haçlılar ve diğerleri Türkiye’ye gelip saldırdığında ve Türkiye'nin birçok bölgesini işgal ettiğinde, Halep ehli yardımınıza gelmişti. Ey Allah’ım ey Rabbim Şam ehlinin kederini acilen gider ve onları feraha çıkar. Sen âlemlerin Rabbi’sin ve sen her şeye kâdir olansın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder