16 Şubat 2017 Perşembe

Kitap Tavsiyesi (Muhammed Kutub-Gelenekler Çatışması)

Önce hastalığın kaynağını bilmeliyiz ki tedavi vasıtalarını ona göre belirleyelim.
Bana göre bugün içinde bulunduğumuz en büyük hastalık inanç eksikliği ve körü körüne Batı taklitçiliği. Ama bizim her ikisiylede mücadele ruhumuz yok.

Mücadele: sızan ter, dökülen kan ve gözyaşıdır. Mücadele: sürekli olarak nefis, mal ve gayretle yapılan fedakarlıklardır. Biz ümmet olarak direnme Azmi'mizi bıraktık demode olduk. Karnını doyuran ümmetin dertleriyle dertlenmeyi umursamayan makinalara döndük. Ve dipsiz vadi uçurumlarına yuvarlanarak gidiyoruz.
MUHTACIZ sapık gözleri, sefil arzuları, çirkin kahkahaları, kırıntılı yürüyüşleri, hayvani yoldan beslenen duyguları Yok edecek ciddi ve şahsiyetli karaktere muhtacız. Düşüncelerimizi cinsel duygu uçurumundan kurtarmaya, hislerimizi, sevgimizi, fikirlerimizi sağlamlaştırmaya ve ruhlarımızı temizlemeye muhtacız. Gayret sarf edebilecek bir gençliğe muhtacız.Bu gençlik.. hayvanlara benzer şekilde caddelerde köpekler gibi şehvet salyaları akıtıp vaktini ve gücünü böyle yollarda akıtırsa uçurumlara yuvarlanıp Yok olmaya hazırlanalım..

Evet iyi biliyorum ki bu kitabı okumakla iyi bir Müslüman olmadım.. saymakla bitmeyen hatalarım var.. yanlışlarım var.. kendi sefilliğime mi üzüleyim ümmete mi bilemedim.. bu kadar okuyup öğrenip hala örnek alınacak bir Müslüman olamadığımamı üzüleyim onu da bilmiyorum.. ben mi uykudayım ümmet mi uykuda onu da bilmiyorum.. en yakın zamanda uyanma duasıyla.. beni bir nebze olsun kendime getiren Muhammed Kutub.. Allah ondan razı olsun..

okuduğum ve neredeyse her yerini çizdiğim nadir kitaplardan.. Muhammed Kutub-Gelenekler Çatışması.. Kesinlikle Tavsiyemdir...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder